İletişim

İletişim İçin: admin@ersinkorkut.org a mail veya msn adresinize ekleyiniz

11 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ya ben oğuzhan koçu çok sefiyorum her hafta programlarını izliyorum ayrıcada çok komik rol yapıyolar her hafta sabaha onları hatırlayarak gülüyorum ama birgün izlemeye gelicem ve boynuna sarılıcam onu çooooooooooooooooooookkkkkkkk seviyorum aşkımmm:)

  2. oncelikle boyle kabiliyetli birini ekranlarda gormekten cok mutluyum ve bu kisinin abimin olmadigi halde bana öz abim gibi gelmesi beni cok ama cok icten duygulandiriyor Ersin abi keske ama keske bende orada sizin yaninizda olup kendime olan ozguvenimi sizlerle paylasabilseydim! daha once yaptigim etkinliklerden dolayi cevremde bulunan dostlarimca ilgi gormem beni sizin yaninizda olmayi dile getirtti. Beni anlayacaginizdan suphem yok basarilarinizin devamini diler taa gurbet ‘ten sizlere sevgi dolu hasretlerimi yolluyorm

  3. biliyorum bu ersinin kendi sitesi yada kendi açıp baktıgı bi site deyil ama ben yinede şansımı denemek istiyorum ben balıkesir susurluktan gökhan yıldırım 18 yaşında mavi gözlü bi gencim bkm mutfaga girmek için sizden yardım istiyorum telefonnumaramı bırakıyorum inlallah ararsınız 0544 602 46 98

  4. slm evt gokhan arkadasima katiliyorum eger bizim yazdiklarimizi goruyor iseniz lutfen cevapsiz birakmayin bizleri gercekten bu forum ne zaman cikacak ve sitenizden doldurulabilecekmi? lutfen bana yardimci olup ve mail gonderirseniz sevinirim cunku buna cok ihtiyacim var bende arnizda olmak istiyorum artik! bu arada ben emine fransa’dan esmer sakaci ve sempatik biriyim artik cevapsiz kalmak istemeyen bu kizin cagrisina kulak verin Allah rizasi icin

  5. OĞUZHAN SENİ ÇOK SEVYORUM CANIM VALLAHİ ÇIKICAKSIN DİE HİÇ TV DEN ARIMIORUM SENİN İÇİN BİR DEFTER YAPTIM HEER SAYFASINDA SENİN RESİMİN HER SAYFASINDA SENİN BESTELERİN ELBET BİRGÜN SENİNLE TANIŞICAM SENİ ÇOKKKKK SEVİYORUM…

  6. selam ersin abicim seni çok seviyorum sevgiyle izliyorum ben eskişehirden murat 14 yaşındayım.benim senden bir isteğim olaçak biz heryerden araştırdık amma okul için bir rol bulamadaık sen bize bir rol verirmisin.Verirsen çok seviniriz.Başarılarının devamını dilerim sevgilerimle

    MURAT UÇAR
    ESKİŞEHİR

  7. slm murat ben fr’den emine 17 yasindayim bende daha once tek kisilik vede 2,5 sayfalik bir rol alip ezbere oynamistim eger istersen sana aynisini veririm tabii alacagin rol tek kisilik ise. Buarada herkes cok begenmisti neyse hadi arkadaslar kalin saglicakla!…

  8. slm murat ben fr’den emine 17 yasindayim bende daha once tek kisilik vede 2,5 sayfalik bir rol alip ezbere oynamistim eger istersen sana aynisini veririm tabii alacagin rol tek kisilik ise. Buarada herkes cok begenmisti neyse hadi arkadaslar kalin saglicakla!…

  9. ben ersini açıkcası okadar sevmem ama eseri görünce iş değişir hatta fotoraf nasıl yollanıyor söleyin bnm eserle fotorafım var+şahin+pelin+eser+murat eken ile çektirdim gönderebilirim:D

  10. ARKAdaslar bnce eser çoqq yakısıklı oguzhan koç felan hikaye eser sn kilonu hiç dert etme ben yada biss seni öle sefiyoruz.:D

  11. YAW KARDEŞİM, ANKARADA KONSR FALAN VERİYONUZ, BARİ MUŞTA DA VERİN XOŞŞ NOLMİŞ???


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: