Bülent Emrah Parlak Kimdir?

Ağustos 25, 2008, 4:12 pm | BKM Mutfak Oyuncuları kategorisinde yayınlandı | 4 Yorum
Etiketler: , , , ,

null
BÜLENT EMRAH PARLAK
1979 İstanbul doğumlu Bülent Emrah Parlak 2002 yılında Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümünde ki eğitimini yarım bırakıp Haliç Üniversitesi Konservatuvar Fakültesi Tiyatro bölümünü bitirdi.2004 yılında Beşiktaş Kültür Merkezi Atölye oyuncularına katıldı.2005-2006 yıllarında BKM’de sahnelenen “Sizinkiler” adlı çocuk oyununda rol aldı. şu anda hala atölye oyuncularıyla birlikte BKM mutfakta skeç tiyatrosu yapmaktadır.2005 yılında “Organize işler” 2006 yılında “Mavi Gözlü Dev” adlı sinema filmlerinde ve Deliler adlı televizyon filminde rol aldı.Aynı zamanda televizyonda yayınlanan Sahra,Kapıları Açmak,Hırsız Polis,Kurtlar Vadisi,Bir Demet Tiyatro,Gönül Salıncağı adlı dizilerde ve Ruhun Labirentleri isimli sağlık programında rol almıştır.

4 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. BELKİ BU YAZDIMI UMURSAYIP OKUMUCAKSIN BİLE AMA :,( OLURDA YORUMLARA GÖZ ATARSAN BENİ OKUMADAN GECMESSİN….seni gercekten coq seviorum sen olmazsan asla o program yürümez inş ankaraya geldinde skeclerde bol bol seni görmek isterim..eserin yazdıgı fortus maqondos da oynattıgı skecte aslında güsel oynadın ama sana hiç yakıstıramadım yha şahine ne demeli.. yha aslında daha cok yazmak ve içimdeki sna olan sevgimi dökmek isterdim ama ben kimim ki sadece bi hayranınım inş senle olan resmim olur seni görmek en büyük hayalim..KİB ÖPTÜMM..

  2. ÇOK TATLISIN,ÇOK BAŞARILISIN LÜTFEN ANKARAYA BİDAHA GELİN LÜTFEN YAAAA…ARTIK HERGÜN RESİMLERİNE BAKMAKTAN SIKILDM ASLINDA SIKILMADIM AMA SENİ GÖRMEYİ ÇOK İSTİORUM SENİ GÖRMEK İSTİORUM SANA DOKUNMAK İSTİORM LÜTFEN BİDAHA GELİN LLLÜÜÜTTTFFFEEENN!!!…SENİ ÇOK SEWİORM SEN BİTANESİN DÜNYADAKİ WAR OLAN TEK GERÇEKSİN😦

  3. çok güzel hareketler bunları gerçekten çok severek izliyorum.bülent seni çok beğenerek izliyorum.inşallah dahada güzel yerlere gelirsin başarılar seni çok seviyorum.

  4. bülent lütfen seninle konuşmayı gerçekten çok istiyorum msnen fln varsa lütfen ekle çünkü seni gerçekten çok seviyorum😀


Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

