Ekrem Düzgünoğlu-Umudum Var

Ocak 8, 2008, 4:07 pm | Ekrem Düzgünoğlu-Umudum Var Bedava Dinle, Ekrem Düzgünoğlu-Umudum Var Mp3 Indir, Ekrem Düzgünoğlu-Umudum Var şarkı Sözü kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Umudum var duy sesimi bu sevda bu sevda bitmez bu sevda

Umudum var tut elimi vuslat yakındır ey sevgili
Umudum var yarınlarla vuslata inanki az zaman var

Umudum var bin sevda boyu kır zincirlerini gel benimle
Sevda bir umut hasret bir umut sev dedi tanrı bana sevdim iste

Ağlama nolur gül yarim can yarim canan yarim
Ben senin aşkina kul yarim götür pazar pazar sat yarim

Öyle güzel bak bana beste beste şiir şiir tut elimden bırakma sat beni pazar pazar sat yarim

Umudum var insanım yar insanca sevilmek sevmek

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

