Malt-Gezegen

Ocak 4, 2008, 6:44 pm | Malt-Gezegen Mp3 Indir, Malt-Gezegen şarkı Sözü kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Çalın oynayayım, gönderin gelsin
Acılar sarhoş olmuş akıl neylesin
Kimse git demesin, ben burda kalayım
Kapatmayın biraz daha eğleneyim
Düşene kadar bu karanlıkta dön- dön-

Döndüm dönüyorum
Dur durak bilmeden
Yorgun yörüngemde
Herzaman yalnız gezen ben
Durmadan yalnız dönen gezegen

Çağırın gelsin, söyleyin dönsün
Ben çıkmam gelsin o götürsün
Bitti işte bir film gibi
Ama hiç sonu yok bunun sanki
Uzayın karanlığında, bir tek ben varım şimdi

Döndüm dönüyorum
Dur durak bilmeden
Yorgun yörüngemde
Herzaman yalnız gezen ben
Durmadan yalnız dönen gezegen

Söz: Cenk Durmazel
Müzik: Malt
Albüm: Kendi Adını Taşıyan İlk Albüm

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

