Malt-Aşkın Gözü

Ocak 4, 2008, 6:39 pm | Malt-Aşkın Gözü Mp3 Indir, Malt-Aşkın Gözü şarkı Sözü kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Olmaz ilaç sine-i sad pareme
On pare top atışı yap duyur cümle aleme

Duyulmaz bilinmez sandın
Gülünmez mi halime
Sürç-i lisan ettiysem eğer

Neden konuşmadın benimle
Neden gitmedin vakitlice
Neden durdun öylece

Aşkın gözü kör olabilir ama
İnan bana karnı açtır
İyi sindirilmemiş bir aşk
Üçüncü tekillere muhtaçtır

Bir, üç, beş, 50
Kaç tane oldu ben uyurkene
Güvendiğim dağlar
Kaç kere yıkıldı
Söyleme

Bilmedim yapamadım
Kaçındım belki söylemeye
Beklediğin şeyi diyemediysem eğer

Neden konuşmadın benimle
Neden gitmedin vakitlice
Neden durdun öylece

Aşkın gözü kör olabilir ama
İnan bana karnı açtır
İyi sindirilmemiş bir aşk
Üçüncü tekillere muhtaçtır

Söz: Cenk Durmazel
Müzik: Malt
Albüm: Kendi Adını Taşıyan İlk Albüm

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

