Zardanadam-Gözümün Yaşını Sildim Ben

Aralık 21, 2007, 11:29 am | Zardanadam-Gözümün Yaşını Sildim Ben kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Gözümün yaşını sildim ben, koşamam kimsenin peşinden
Varsın olmasın bu aşklar, çektiklerim yeter bana.
Deli gibi dönemem ben, yanıldım söylemem
Sorunları çözemedim, sonra gittin ben de bittim.
Şimdi artık yalnız başıma kaldım ama dönmem sana yok olanları getir bana

Öldün sen benim için öldün sen öldün benim için öldün
Arkamı dönüp şimdi sana bakmam bile yalvarsan da.

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

