Haftanın Sonu-Pinhani

Aralık 16, 2007, 9:52 am | Pinhani-Haftanın Sonu şarkı Sözü kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Cuma günleri valiz hazırlamak gibi
Cuma günleri seninle ilkbahar gibi
Ellerini alıp dokunmamak gibi
Gözlerini görüp de bakmamak gibi

Hiçbir cumartesi günüm bi türlü yetmedi
Asla cumartesi gece sabahla bitmedi
Ben seninim , gece benim sabah benim
Sen beni hiç düşünme , ben hep böyleyim

Haftanın sonu bi nakarat gibi
Haftanın sonu , hep aynı günleri

Pazar günleri pazartesi alır beni
Pazar günleri elimdeki balık gibi
Gözlerini görürken ağlamak gibi
Kıymetini giderken anlamak gibi

Haftanın sonu bi nakarat gibi
Haftanın sonu , hep aynı sözleri
Haftanın sonu bi nakarat gibi
Haftanın sonu , hep aynı günl

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

