Aylin Aslım-Bir Gün

Aralık 16, 2007, 10:39 am | Aylin Aslım-Bir Gün kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Bir gün burdan gidersem
Hiç kimse bilsin istemem
Kalbim
Kaybolmus bir gemi
Hiç kimse bulsun istemem
Benim derdim bana yeter
Yalniz gelen yalniz gider.
Bir gün seni affedersem
Hiç kimse duysun istemem!
Sevgilim
Nerde büyük askin
Çoktan vazgeçtim istemem.
Benim derdim bana yeter
Yalniz gelen yalniz gider.

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

