Emre Aydın – Kalan Sağlar Senin Olsun

Ekim 6, 2007, 4:56 am | Emre Aydın kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Kalan sağlar senin olsun

Kabul ettim hata bende , gelme üstüme
Öldüm zaten kaç gün önce
Aynı anda susunca , aynı anda konuştuk
Duymazdan geldiysek bile
Kabul ettim hata bende , ben gördüm önce
Öldün zaten kaç gün önce

Tamam yeter yeter herşey istediğin gibi olsun
Tamam ben zaten öldüm , kalan sağlar senin olsun …

Ne aşk var , ne mutlu sonlar
Dört duvar yalnızlık var
Gücün yetmez kaçmaya
Hapsolursun yalnızlığa

Ne aşk var , ne mutlu sonlar
Buz gibi yalnızlık var
Gücün yetmez ısınmaya
Hapsolunca yalnızlığa

Kabul ettim hata bende , gelme üstüme
Öldüm zaten kaç gün önce
Aynalarla avunma , göstermezler içini
Hiç çekinme tanı kendini
Tek kişilik eşyalar , küçük küçük bavullar
Hikayenden arda kalan

Tamam yeter yeter herşey istediğin gibi olsun
Tamam ben zaten öldüm , kalan sağlar senin olsun …

Ne aşk var , ne mutlu sonlar
Dört duvar yalnızlık var
Gücün yetmez kaçmaya
Hapsolursun yalnızlığa

Ne aşk var , ne mutlu sonlar
Buz gibi yalnızlık var
Gücün yetmez ısınmaya
Hapsolunca yalnızlığa

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

