Yalın – Seviyorum

Ekim 5, 2007, 4:47 am | Yalın kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Resim resim hayatın her anı
Yastığa değdiğinden beri başım
Gözümün önünde her kare ve sen

Yalan yanlış kavgalar isyanım
Elime değdiğinden beri tenin
Aklımın bir yanı hep senle

Yüzümü elinle silmene muhtacım
Deyip önünde küçük düşsem de ben böyleyim
Sesini kaç gündür duyamadım niye hala aramadın
Deyip önünde küçük düşsem de

Seviyorum deyip yalvarmam lazım
Ölüyorum deyip ağlamam lazım
Hemen gel seni geri almam lazım

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

