Yalın – Aşk Ne Demek

Ekim 5, 2007, 4:40 am | Yalın kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Seviyorum seviyorum da senden hiç haber yok
Yanıyor ağlıyorum da senden çıt yok
Eriyorum görüyorsun ama sıcaklığından eser yok
Hemen hemen bitiyoruz ama senden hiç adım yok

Aşk ne demek aşktan yanmak ne demek
Kenarından bile geçmiyorsun
Öğretemedim sana,senden öğrendim
Savaşmak ne demek

Bir anım olsa o an ahım tutsa
Yine istemem incinme sen
Bir hayal kursam içine seni koysam
Hiç gitmesen….

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

