Redd – Prensesin Uykusuyum

Ekim 4, 2007, 1:32 am | Redd kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Ben kimin uydusuyum uymadı mı sorgusuyum
Hala eski duygusuyum prensesin uykusuyum

Bir avuntu dolgusuyum terkeder beni korkusuyum
Hala eski duygusuyum prensesin uykusuyum

Uyanmaz mı… banagelince zaman durmaz mı

Uykusuz rüyasız bana gelince hayat neden masalsız bilmem

Bir masalın yokmuşuyum Ben hiç ben olmuş muyum
Hala eski duygusuyum prensesin uykusuyum

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

