Redd – Ne Olmaya Geldim

Ekim 4, 2007, 1:31 am | Redd kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

odasında dağılmış yatağında
huçkırığa boqulmuş ağlıyor
bir cansimidinden çok uzakta
gözyaşlarında umutsuzca yok oluyor
dedim;seni senden koparıp solduran kader
beni yaşamaktan soğutann şeymiş meğer

ne olmaya geldim nası oldum ben de
kaçmak istesem beni beklermisin

bazen can yorar umursama
hayat tesadüf yada biraz karma
müsfeddesi yokturki zamanın
bazen kazanır bazen de yanarsın
seni senden çıkarıp delirten şeyler
beni benden küstürenlermiş meğer

ne olmaya geldim,nası olsum ben de
kaçmak istesem beni beklermsin…..

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

