Gökçe – Vay Be Ben Neymişim

Ekim 4, 2007, 1:23 am | Gökçe kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Kim görmüş kim sevmiş benim kadar
Mucize aşklar yaşadım.
Kim ölmüş benim kadar
Kim gömüş kim sevmiş benim kadar
Mucize aşklar yaşadım.

Şarabı şişeden içmişim
Balı peteğinden yemişim.
Hergün şarkı söylemişim
Bunu bir ben bilmişim.

Şarabı şişeden içmişim.
Balı peteğinden yemişim.
Hergün şarkı söylemişim
Bunu bir ben bilmişim.

Vay be, ben neymişim
Vay be, ben neymişim
Vay be, ben neymişim
Vay be, ben neymişim
Vay be…

Hiç kimse, hiç kimse benim kadar
Tanıyamaz asla seni, sen kendinde buldun beni
Hiç kimse, hiç kimse benim kadar
Tanıyamaz asla seni, sen kendinde buldun beni

Şarabı şişeden içmişim.
Balı peteğinden yemişim.
Hergün şarkı söylemişim
Bunu bir ben bilmişim.

Vay be, ben neymişim
Vay be, ben neymişim
Vay be, ben neymişim
Vay be, ben neymişim
Vay be…

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

