Demet Akalın – Mantık Evliliği

Ekim 4, 2007, 1:45 am | Demet Akalın kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

MASKELERDEN SAHTELERDEN BIKTIM ARTIK
DOĞRU İNSAN KİMSE GELSİN BULSUN BENİ
HAYALLERDEN RÜYALARDAN GEÇTİM ARTIK
EKSİĞİYLE FAZLASIYLA SARSIN BENİ

KARŞIMA YOLDA ORDA BURDA ÇIKMIYOR Kİ
ZATEN GÖZLER HER GEÇENE BAKMIYOR Kİ…

OLURSA PADİŞAH TORUNU,SOYLULAR TOHUMU
BENİ YORAR MI YORAR
YOK ÖYLE SEVMEDEN BİRİNİ
MANTIK EVLİLİĞİ BENİ BOZAR MI BOZAR

BİTMEYECEK SANDIM BİTER Mİ SENCE
ATSAM OLMAZ SATSAM OLMAZ BİR ŞEY SÖYLE
GELMEYECEK SANDIM GELİR Mİ SENCE
GİTSEM Mİ BEKLESEM Mİ BİR ŞEY SÖYLE
KADER BANA BİR ŞEY SÖYLE

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Yanıt Bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

