Demet Akalın – İhanet

Ekim 4, 2007, 1:45 am | Demet Akalın kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

SUSMA,ACI SÖZLERİ SAKLAMA BENDEN
ÜZÜLMEM KORKMA ÖĞRENDİM ZATEN GERÇEĞİ
SENDEN DUYMAK İSTEDİM SADECE
DURMA CANIN İSTİYORSA GİT DARILMAM
KARARINI VERMİŞSİN
HANGİ GÜÇ YETER Kİ ENGEL OLMAYA SANA
SEN BAKMA BENİM AĞLADIĞIMA
SUÇLUYUM GÜVENDİM BU OLANLAR BANA CEZA

BİR AN OLSUN AŞKINDAN ŞÜPHE ETMEDİM
İHANETİ AKLIMA GETİRMEDİM
SÖYLE KAÇ BEDENDE AŞKIMI LEKELEDİN
NASIL YAKTIN İÇİMİ BENİ HAKETMEDİN

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

