Özgün – En Derin Acılar

Ekim 3, 2007, 1:54 am | Özgün kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Uyumak bana zor geliyor yanımda yokken
Yastığım kokunu arıyor ama yok sen onla yatarken
Aylarca yıllarca sürdü bu alıştım ölmeye
Aklımda ki düşman artık mahkumdu gitmeye

Olan oldum ben çocuklar gibi
Akan göz yaşım kan oldu şimdi
Bana gel diyen rüzgarın sesini
İstiyor beni gittiğinden beri

Günahkar olsamda Cenneti bulsamda
Unutmak isterken hatırlatıyor
En derin acılar yada masum anılar
Her şey bana seni hatırlatıyor

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

