Kıvırcık Ali – Gülüm

Eylül 30, 2007, 1:11 am | Kıvırcık Ali kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Yokluğunda konuşmadim
Hiçbir gülü koklamadim
Hasret vurdu taşti amma
inan sensiz ağlamadim gülüm

Yagmur yağdi islanmadim
Kar dokuldu uslanmadim
Hayalini yorgan yaptim
inan sensiz uyumadim gülüm

Oy gülüm gülüm
Mor dağlarda ay sumbülüm
Bu yer bu gök seni anar
Gel kalbimi aç gör gülüm

Senin sevdan ile yandim
Beden yandi tuzla sardim
Acin bile bir bambaşka
Gül yüzüne türkü yazdim gülüm

Gecelere gün bağladim
Uykulara can doğradim
Bil ki gözlerimi bile
Sensiz üst üste yummadim gülüm

Oy gülüm gülüm
Mor dağlarda ay sumbülüm
Bu yer bu gök seni anar
Gel kalbimi aç gör gülüm

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

