Keremcem – Çağırma Aşk (Seden Gürel Düet)

Eylül 30, 2007, 12:50 am | Keremcem kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

bir kadin ölüm kadar yakin bakamadim büyülü gözleri
cehennemden sicakligi dokunmadim alev alev elleri
bir adam ask kadar uzak agliyor gözyasi tuzak görmesem kahraman yenik savascilar gibi basim dik öylece gitsem

çagirma ask gelemem ben
yana yana küle döndüm
hep yasaktin hep kasitli
seve seve suça döndüm

yarinsiz olur sevismeler kirilir dökülür hayallerim
usul usul hissettirmeden onun için çözüldü kalbim

çagirma ask gelemem ben
yana yana kule döndüm
hep yasaktin hep kasitli
seve seve suça döndüm

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Yanıt Bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

