Kenan Doğulu – Unutarak Kurtuluyorum

Eylül 30, 2007, 12:46 am | Kenan Dogulu kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

sana ait anılardan,dengemi bozan mutluluğundan
beni üzen her detaydan unutarak kurtuluyorm…

şaka ile karışan gerçek,kafa ile yarışan bellek
inan seni hiç hatırlamıyorum…

belki yaşanan herşey gerçek,ama inan artık çok geç
şimdi halimden çok memnunum

sana ait anılardan,dengem, bozan mutluluğundan
beni üzen her detaydan unutarak kurtuluyorum…

ismi neydi unuttum, tarih zaten muamma
anne kızlık soyadı ne gereksiz ayrıntı

ateşlenmiş yatıyormuş
vah vah
çorba istemiş yapan yokmuş
pişmanlığı her halinden anlaşılıyormuş

sana ait anılardan,dengemi bozan mutluluğundan
beni üzen her detaydan unutarak kurtuluyorum…

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

