Kenan Doğulu – Ağlayamam

Eylül 30, 2007, 12:41 am | Kenan Dogulu kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

bu yarınsız mutluluğu haklıyken haksızlığı
kalabalık yalnızlığı seninleyken öğrendim ben
bu sabahsız akşamları şu vefasız sırdaşlığı
anlamsız savaşmayı seninleyken öğrendim ben
yediremem kendime harcamam hiç nefesimi
sindiremem ki haini silerim atarım kül gibi

ağlayamam susarım yaralıyım ben
söyleyemem yazarım kendim ettim ben
ağlayamam susarım yaralıyım ben
söyleyemem yazarım kendim ettim ben

bu yarınsız mutluluğu haklıyken haksızlığı
kalabalık yalnızlığı seninleyken öğrendim ben
bu sabahsız akşamları şu vefasız sırdaşlığı
anlamsız savaşmayı seninleyken öğrendim ben
yediremem kendime harcamam hiç nefesimi
sindiremem ki haini silerim atarım kül gibi

ağlayamam susarım yaralıyım ben
söyleyemem yazarım kendim ettim ben
ağlayamam susarım yaralıyım ben
söyleyemem yazarım kendim ettim ben

ağlayamam ağlayamam ağlayamam ben
söyleyemem söleyemem söleyemem ben (4)
ağlayamam ağlayamam ağlayamam ben
söyleyemem derdimi kimselere ben

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Yanıt Bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

