Kazım Koyuncu – Didou Nana (Türkçe)

Eylül 30, 2007, 12:27 am | Kazım Koyuncu kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

her sevgili bir değil
benim kaderimi başkasına yazdım
ben sevdiğini biliyordum ama
sen beni başkasıyla değiştin

titreyerek sabah günü
senin çifliğinde dolanıyorum
başıboş şuursuzca
bu yaptığın mümkün değil
sensiz ben ne yaparım

gecem gündüzüm bir oldu
yolunu gözler oldum
sen benim için öldün
başkalarının sevdiği geldi

ah sevgili sen iyi günlerimde
yüreğimi nasıl dağıttın
gece herkeze gece de
ben günlerdir uykusuzum

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

