Levent Yüksel – İmkansız Aşk

Eylül 29, 2007, 12:42 am | Levent Yüksel kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Bebeğim yetmez ki bir aşk
Israr etme
Benim efendim aşk
Yönetir o beni
Ben ona köle
Eğer anlıyorsan razıysan
Hazırsan
O zaman paylaşalım gel
Hadi imkansızı bir dene
Ele avuca sığamıyorum
Hiç bir şey için söz veremem
Yere göğe uçuyor kaçıyor
Kalbime ben bile hükmedemem
Bana güvenme
Sakın
Sabıkam ihanetten
Ne sen çal hayatımdan
Ne ben seninkinden

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

