Gökhan Özen – Ezberimsin

Eylül 29, 2007, 12:27 am | Gökhan Özen kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Alışamadım Ayrılıklara
Bir Yalan Olsaydın Keşke
Acımasızca Saplandı Yüreğime
Kaç Hain Bıçak
Kaç Uzun Gece

Bakışların Gül Vedaydı
Benden Bir Şeyler Saklayan
Her Sözün Bir Elvedaydı
Bana Seni Yasaklayan

Hala Benim Ezberimsin
Deliler Gibi Seni Özlüyorum
Gözlerim Sende Kaldı Sevdalım
Hiç Kimseleri Görmüyorum

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

