Sitem

Eylül 26, 2007, 9:18 pm | Sezen Aksu kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Vurgun yemiş misali gönlüm
Tutuldu aşka
Ciğerimden yanıyorum ben bu defa başka
Bu yangın benle ölünceye dek
Yaşasın varsın
Dünyanın o son günü
Sen beni arayacaksın
Doymadım doyamadım sevmelere seni ben
Saymadı sayamadım sensiz geçen yılları
Ne inkar ne itiraf
Bu yalnızca sitem

Zannetme birgün geri dönmek değil niyetim
Hasreteteslim oldum gelmeyeceğim
Doymadım doyamadım sevmelere seni ben
Saymadı sayamadım sensiz geçen yılları
Ne inkar ne itiraf
Bu yalnızca sitem

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

