Perişanım Şimdi

Eylül 26, 2007, 9:20 pm | Sezen Aksu kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Ne ağzımın tadı var, ne canda huzur
Gönül nasıl derin bir kederde
Aşkından ümidi kestim hiç olmazsa
Evim şenlensin sohbete gel de

Sen hiç fark etmeden kalp kırmadın mı
Merak edip vicdanına sormadın mı
Ne yaptım ben sana bu kadar nihayet
Ben de bir anadan doğmadım mı

Bir daha olmaz
Bin kere tövbe
Kan davası mı
Bu nasıl öfke (2x)

Perişanım şimdi mutlu oldun mu
Başını yastığa rahat koydun mu (2x)

Sen hiç fark etmeden kalp kırmadın mı
Merak edip vicdanına sormadın mı
Ne yaptım ben sana bu kadar nihayet
Ben de bir anadan doğmadım mı

Bir daha olmaz
Bin kere tövbe
Kan davası mı bu
Bu nasıl öfke

Bir daha olmaz
Bin kere tövbe
Kan davası mı
Bu nasıl öfke

Perişanım şimdi mutlu oldun mu
Başını yastığa rahat koydun mu (2x)

Perişanım şimdi mutlu oldun mu
Başını yastığa rahat koydun mu

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

