Cesaretim Mi Var

Eylül 26, 2007, 9:05 pm | Baha kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Cesaretim mi var senden ayrılmaya
İnan gücüm yok
Yetmedi mi ah çektiğim acılar
Şimdi senden bana hiç mi insaf yok

Aldırma sen ellerin O sevmiyor dediğine
İnanma sen kimsenin aldatıyor dediğine

Kalbim kan ağlarken yüzüm gülüyor
Bedenim yaşarken ruhum ölüyor
Zannetme sevgilim sensizken mutluyum
Bana mutlu diyenler yanlış biliyor

İhanetim mi var böyle olmazki yar
İnan suçum yok
Yetmedi mi ah çektiğim acılar
Şimdi senden bana hiç mi insaf yok

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

