Dert ortağım

Eylül 25, 2007, 5:04 am | Ajda Pekkan kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Aşk kadehiyle içtiğim sensin
Sevgili diye seçtiğim sensin
Bütün dünyayı gezdim dolaştım
Anladım ki tek sevgilim sensin

Dert ortağım benim biricik sevgilim
Söyle senden başka kimim var benim

Senden uzakta geçmez günlerim
Bir gün görmesem seni özlerim
Başka birini sevemem artık
Gelmesen bile seni beklerim

Dert ortağım benim biricik sevgilim
Söyle senden başka kimim var benim

Yorum Yapın »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Yanıt Bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

